Geleneksel Tasarım Etkinlikleri
Analiz : -İçerik -Öğrenen
-Öğretim ihtiyacı
-Öğretim hedefleri
Tasarım: -Öğretim hedefleri
-İş analizi
-Ölçüt dayanaklı değerlendirme
Geliştirme: Öğretsel materyallerin geliştirilmesi
Uygulama: -Öğretmen: ileten, yöneten
-Öğrenen: alıcı, kazanan
-Odak: hedefin kazandırılması
Değerlendirme: -Öğrenenin ne bildiği
-Neyi nasıl bildiği
Yapılandırmacı Tasarım Etkinlikleri
Analiz : -Bağlam
-Öğrenen
-Problem tanımlanması
-Anahtar kavramların tanıtılması
Tasarım: -Öğretimsel kazanımlar
-Öğrenme sıralamasının yapılması (grup ve/ya da bireysel)
-Bağlama dayalı değerlendirme
Geliştirme: Öğrenme kaynaklarının yapılandırılması
Uygulama: -Öğretmen: başvurulan, destekleyen
-Öğrenen: yöneten, kontrol eden
-Odak: problem çözme
Uygulama:Öğrenenin nasıl öğrendiği Bilmenin girdisini çıktısını bilmesi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder